lørdag den 19. november 2011


Så er jeg forhåbentlig tilbage her i bloggens verden med mine skønne opskrifter på bagværk og mad.

Idag fik vi ugens bedste mad. Det tog godt nok sin tid at lave men det var det værd, siden smagte så godt.
Vi fik lasagneruller og hvidløgssnegle.
Opskrifterne fandt jeg hos Newyorkerbyheart

Hvidløgssneglene laved jeg med lidt gramhamsmel så det blev lidt grove idet. Men damn for nogle gode snegle det blev.




Og så lasagnerullerne, manden her er så bange for, at han drømmer om dem i nat at han er nødt til at stå op for at spise resterne af den.
Lasagnepladerne lavede vi dog selv, og den kogte vi ikke først som der står i opskriften. Retten fik lige 15 min ekstra i ovnen.





Er så glade for vi har nogle børn, der spiser alt hvad vi serverer for dem.
Jeg tror på at børn kan side alt, men vil bare ikke.
Herhjemme har vi et regl, smag på det og bedøm bagefter. Vi vil ikke høre "Jamen, jeg har smagt det hjemme hos.........."

Jeg skriver ikke opskriften ned her, idet I kan finde den inde på newyorkerbyhearts blog. Det er øvrigt også derfra jeg har gulerodskageopskriften fra.

I må have fortsat en god weekend.







- Posted using BlogPress from my iPad





Ingen kommentarer: